Sidvyer, senaste månaden

söndag 12 december 2010

En liten förlossning:)

Hihihihi sjukt,,,den ena dagen var min kund gravid,,nästa dag kom hon hem med en liten Loke:) Grattis Raur och KungBarfota!!:)

Sitter  och kollar på Ghost Adventures och dagdrömmer lite.

Gick igenom alla härliga bokningar jag fick den 6:e,och vad jag har att se fram emot:)

Jag fick en otrolig mängd blombokningar,mestadels från tjejer men även från killar,och jag försökte balansera ut det lite. Jag älskar blommor och tycker att det blir så vackert,men man kan ju inte bara göra ett och samma motiv hela tiden (har ju fått klagomål på detta av anonyma bloggläsare). Det är ju inte bara upp till mig vad jag tatuerar,det är ju vad kunderna vill ha. Om jag gör 10 blomtatueringar har jag tackat nej till 50,så därav blir det gärna  lite lika varandra. Folk har sett mina grejer och ber om liknande,så jag kan inte bara säga nej:) En liten förklaring således.

Nu ska en ny planch påbörjas!!! No rest for the wicked.

Inga kommentarer: