Sidvyer, senaste månaden

fredag 2 september 2011

Kakel och Tönt

Idag ver det Dekels tur att börja på sin arm,som skall innehålla musik och lite grejjer. Jag fick gissa mig till lite och hitta på lite själv för som många vet:jag svarar inte i telefon och Dekel klarar inte av mail,,,det gick toppen;)
En bra början,en liten utmaning eftersom herrn är lite mörkare i hyn,dvs inte samma färgschema som alla kan ha. Jag älskar sådana utmaningar!Nästa gång är det Trumpet och bakgrund som gäller. Notera hur mycket av armhålan vi ser  här på fotot,,ungefär så mycket såg jag av den på hela dagen och ÄNDÅ hade någon vänlig Tönt lurat i Kakel att man måste raka sig i armhålan när man ska till mig!!??,,universims bästa skämt,men Teun har en gruvlig hämnd att vänta,om Kakel kan komma ihåg så långt dvs.
Kakel=Dekel
Teun=Tönt
Ja så är det bara,fråga inte.


Inga kommentarer: