Sidvyer, senaste månaden

söndag 1 juni 2014

Samlade händelser från veckan:)

Det har bllivit lite en hackad och malen vecka pgr av omständigheter,bland annat stackars Tove som fastnade på 3 tåg på vägen hit och hem från Stockholm ,först kabelbard,ersättningsbuss och sen ett lok som inte körde över 80km/h .Hon kom flera flera timmar för sent och då hade jag dagens andra kund redan tryggt i min stol. Jag stod upp och körde på Christian för att hinna klämma in Tove som kom hela vägen från Stockholm bara för denna lilla texten,och vi hann med andan i halsen. Får ett mäss på vägen hem att Toves tåg står stilla pgr av ett självmord:/ Det var bara inte hennes dag.
 Testade att skriva den minsta texten jag någonsin gjort,och efter lite pillande med en trea funkade det toppen:)
Christian har länge gnytt över att han var sned kroppen då ena armen gick längre ner än den andre,och det rättade vi till relativt rekordsnabbt;)

Sen fortsatte vi på Fredriks helarm,och Fredrik får ta stora stora steg i son bekvämlighetsnivå nu ,och det går med stormsteg framåt för hans helarm:) Kattskallen fick sig en rejäl omgång  bedövningsspray i slutet och ser därför lite svampig ut;)
 Sen träffar man Maria,kvinnan av stål. Under hela den dagen vi tog på oss att göra dessa liljorna   och inte ett enda pip på hela dagen!!?? Jag greppade inte ens efter bedövningssprayen  och vi babblade på så att tiden gick   och hey presto så har man en jätte tattoo:)

Inga kommentarer: