Sidvyer, senaste månaden

lördag 19 september 2015

Fulltoftaglasen kom fes och försvann!

Ehh,, vadfan hände?? Jag tog fram ett ölglas till Fulltofta gårdsbryggeri,för att bra jävla öl behöver ett respektabelt glas helt enkelt. Fick hem glasen och tänker att står jag kvar med 40-50 glas  över vid jul så dör jag inte av det. 
Ett långt dygn senare fann där inga kvar med sug efter fler!!?? 
Damn
De hann inte ens ut på Bulltoftas facebooksida ens,så själva flöjlarna till bryggeriet har inte fått  en chans att köpa än! 
Överväldigad är det enda ordet jag kan ge er,,jag var yr och smått lycklig när jag kom hem igårkväll.

 Och så kom dagen då jag plötsligt bli blond igen. Jag skiter fullständigt i att håret tar stryk,det trillar ju ändå bara av i drivor så jag kan likagärna ha en hårfärg jag trivs bäst i och bleka skiten ur det. ser håren mindre när de faller nu ,så någon slags nytta har det gjort,,,eller som Kapten så fint uttryckte det igår,," Ja men då är där ju något positivt med att du blev blond iaf,," Sen svalde han dubbelt och tittade överallt utom på den kvinnliga laserblicken. Övertramp och pungspark går hand i hand.
 I väntan på att jag levererar glas trycktestar Kapten fjärilsglaset och det får MVG av honom. Bevarar kolsyran bra  och lättdrucket! Om det önskas glas hoppar man in på antingen stina nymans Facebook och hojtar till eller gårdsbryggeriets och hojtar!

Inga kommentarer: