Sidvyer, senaste månaden

onsdag 10 februari 2016

Mitt svullna ansikte,,

Jaha,,nya moln på horisonten,,,
Jag försöker komma igång med träningen igen  men det verkar inte alls vara vad kroppen vill. Efter träning blir jag så trött att jag behöver sova och  morgonen efter ser jag ut SÅHÄR!!! Hela vänstra sidan av mitt ansikte är svullet  som fan och  resten av kroppen extremt stel och även den svullen. 
Fortsätter  att tappa hår i rask takt igen.
Gallan har börjat härja igen och jag är svullen under höger revbensbåge och en sjuhelvetes ryggvärk.
Vaknar med vansinnig huvudvärk för det mesta,,somnar med den likadant. Suddig syn.
Livet är inte så jävla roligt mer:/
 För min egen del behövde jag lägga upp ett sminkat foto med,,inte för att det hjälpte.
Ser förfan ut som om jag har en halv ansiktsförlamning!! 
Detta är relativt skrattretande.

3 kommentarer:

Piffbritt sa...

:(

Helen Fröderberg sa...

Men hu. Vad hemskt att kroppen reagerar så på träningen.

Helena sa...

Så där ser jag oxå ut idag..!! Försöker fundera ut varför.. Vätskebrist ? Övervätskad ? Saltbrist ? Saltöverskott ? Överansträngd ?
Får se om det ger med sig under dagen..