Sidvyer, senaste månaden

tisdag 2 juni 2020

Hälsostatus 2.0

Blev ju ombedd att dra ner på mitt liothyronin men när jag inte längre kunde köra bil på ett tryggt sätt gav jag upp det helt. Däremot testade jag att sakta men säkert trappa ner på mitt levaxin och DET gjorde susen ganska rejält! Är nu nere på 50 microgram istället för 85och håret slutade genast att trilla ,levern skriker inte alls som den gjort i omgångar på sistone (ont i den då den har varit överbelastad med omvandling av levaxin jag uppenbarligen inte behövde.)
Med detta har ledvärk kommit som ett brev men den står jag ut med, ipren tar det mesta och det är inte ens i närheten av vad det har varit!  En intressant och jävligt irriterande sjukdom då minsta lilla obalans i hormonerna har en magisk inverkan på kroppen.Går inte upp i vikt nu iaf ,har inget vatten i benen ,hjärtat har till ock med lugnat ner sig några snäpp till så nu ligger jag snart i koma när jag sover ;) 
To be,,,

Inga kommentarer: