Sidvyer, senaste månaden

söndag 9 april 2023

Vuxenbrunch first edition 2023

Så var det ÄNTLIGEN dax för vuxenbrunch den 24 Mars om jag inte missminner mig och det brakade loss kl 14.00 mitt på ljusan dag! i år var det en härligt schitzofren blandning på maträtterna,Boels matiga sallad och min köttfärspaj  med extra allt,våfflor bullar och däremellan allt mellan himmel och jord! 
Ja,,sen står det såklart flytande föda på menyn,det är som vanligt nolltolerans mot nykterhet denna dagen! 


 För Liten är det alltid ett kärt återseende att få sitta i Boels famn,,de två har något vi andra inte har tydligen! 

 Jag har officiellt startat Chris 50:e år  och då ska man ha en krona på,det är sen gammalt! 



Lite nya förmågor har dykt upp i hatt lådan,bara kolla på folkdräkten och pillerburken! 











Se,,bara se som glädjen sprudlar på Torbjörn,,vi fick be honom att tagga ner lite det gick inte riktigt ihopa med alla andras energinivå. Det ,eller en timeout i studion. Ajsing bajsing.






 Ja i år trollar jag med två 50:åringar! Det är inte lätt men det SKA gå! Så därav fixades en tårta ,för får man inte marsipantårta i Mass,då är det fan inte Mass.








 Innan jag visste ordet av var det kvällning och volymen på stereon maxad igen!  Vissa av deltagarna var mer bakfulla än andra dagen efter  och jag väljer här att inte nämna några namn  för han måste få chans till ett visst mått anonymitet.


Polen   (hermelinen ) tackar för denna gången och ber oss att ALDRIG Göra om detta igen. Som vanligt lyssnar ingen på Polen så vi återkommer med datum och tid för nästa drabbning! 


 

Inga kommentarer: