Sidvyer, senaste månaden

måndag 4 april 2011

Inbrottet då då,,,

Detta var synen som mötte oss när vi kom hem från Köpenhamn i söndags kväll. Klockan 5 på söndag morgon har någon vänlig själ vandrat in i vår studio genom kryptan och hämtat en massa grejer. Datorn,Pers Kassa hans fina systemkamera och högtalarna till datorn.
Jag stör mig som fan för jag  glodde på dörren i fredags och tänkte,ska jag låsa den,men bestämde mig för att nej, säkerhetsdörren är ju alltid låst,det ser hyresvärden till. Jag hade fel.
Jag har gjort vad jag kan,polisen har varit här och säkrat spår från glasbordet och fotspåren,och Ystad allehanda gör ett reportage. Om inget annat ska det bli skitsvårt att sälja grejerna för de svinen!!!!
Tips mottages vänligen!!!

4 kommentarer:

Paul sa...

Jag hade lämnat namn på dom som tattoerat sej hos Per den gångnaveckan,personen har ju uppenbart varit nere hos honom och sett var som finns där.Han kan ju också ha berätta att ni skulle till köpenhamn i helgen.

Stina sa...

Nej,det är inte så enkelt,man kan inte se dörren på andra sidan kryptan än mindre veta vart fasen man hittar den utifrån,sen måste man kunna portkoden,,,De passade på kl 5.00 på söndag morgon så de ville vara säkra på att vi inte var där.

Anonym sa...

näe, fy fasiken vad surt...!

Anonym sa...

hur dags kommer tidnings budet?