Sidvyer, senaste månaden

tisdag 5 april 2011

Nej nej och åter NEJ!!!

Vadfan hände???? Det gräsligaste 80-tals modet som fanns kom tillbaka,dvs glasögonen  som gud glömde. Dessa jättemoheffla jävla paraboldiskar med rosa plastbågar som även fungerar som vindruta när du kör cabat existerade BARA för att ingen kom på att de kunde göras mindre!!!
Nu tittar ni på bilden och säger "ahh med hon här ser ju skitbra ut  i dem!" WRONG!!!! Hon här ser skitbra UT,sen sitter där en byggställning med glaspartier i huvet på henne,hon hade sett snygg ut i sparkdräkt (som för övrigt är på g in i modet igen,den kan jag skita på en annan dag)
 Än en gång,DÄMN vilken het brud,synd att hon måste bära skyddsglasögon på jobbet!!!

Här har vi ett utmärkt exempel på hur det INTE ska se ut! Och hade det bara varit de fina flickorna som anammar modet kanske det hade hållt,men det är ju alltid dem som vill klä sig snygg som tar på sig sparkdräkter och vindrutor som dessa,hence förstärker dem intrycket av total frånvaro av smak!!
I Köpenhamn är sparkdräkt och päronform inne,,,jag hade en tuff helg.
Kommentarer  på detta? Skicka det till ostballe@latexbrud.com

7 kommentarer:

LillFridan sa...

Och i Köpenhamn - icke att förglömma - är det helt ok att gå runt på stan i..... GUMMISTÖVLAR?!

Jejja sa...

Asgarva! :D

Maja sa...

Tror att ostballe måste bli min nya hotmail.

sofie sa...

Hej!
Jag har tatueringstid hos dig i slutet av maj och tänkte bara fråga när man får se tatueringsskissen, är det på den bokade dagen eller innan dess? :)

Stina sa...

Hej Sofia
Ta gärna dessa frågorna via mailen eftersom det kan dröja innan jag ser kommentarerna här:)
Jag ritar till de flesta dagen innan faktiskt eftersom det ska ritas varje dag till varje kund,men om du har skickat referensmaterial eller ett utförligt mail kan du ju försäkra dig om att jag ritar helt rätt för dig:)

LillFridan sa...

....menar du ostballe som i skånsk balle eller upplänsk balle? det gör ju viss skillnad...

;)

Kattis sa...

Exakt! Ibland frågar jag mina kompisar om åttio- och nittiotalsmodet är tillbaka på riktigt eller ironiskt. Jag kan ju inte tänka mig annat än ironiskt men de flesta lutar åt seriöst!

"Jag sätter på mig den här midjekorta skinnjackan med axelvaddar och nitar, hö hö..."

Glasögonen ÄR inte snygga, de ÄR inte det - fast det kanske man inte tyckte sist heller, kanske bara att de var coola och lite häftigt - ironiska?