Sidvyer, senaste månaden

fredag 18 maj 2012

min lärling:)


Att lära sig tatuera är ett grymt svårt företag,en nervös lång tid där man genomgår alla helvetes kval blandat   med nervös lycka. Det var 11 år sedan jag genomgick daglig nervositet ,besvikelse,upphetsning över en någotsånär lyckad tattoo,och alla de jobbiga bergockdalbane känslorna som dyker upp med gebitet.
Min lärling Ed genomgår allt detdär nu;) Jag lider med  honom samtidigt som jag undrar om jag också var likadan när jag lärde mig:)? Det självklara svaret är :helt säkert.
Nedan lite tidiga bilder från Ed,och hädanefter  kommer det att dyka upp lite mer bilder från honom,och är ni sugna/nyfikna så är det bara att maila från hemsidan:)

 Idag byggs det på  en av de första tatueringarna Ed gjorde. Marita(mamma ed:)) gjordes först,översta rosen sen,nedersta rosen sist och idag ska det byggas lite löv!
Stay tuned 4 more!

Inga kommentarer: