Sidvyer, senaste månaden

tisdag 29 maj 2012

Stockholm LM

Ja jäklar vilken helg!
Lördagen,2 stora jobb,hem och grilla med systers och Jonas,kolla melodifestival obligatoriskt,drömma om Loreens vinst hela natten,upp tidigt och flyga till stockholm!
Jag hade tydligen en jävla tur för vårt plan som gick kl 11.00 var det sista som kom iväg på 4 timmar! Och tänka sig,,Sveriges prins flög med samma plan;)Vardags spänning;)
Upp som en galning för att få reda på att stackars Reinel var så förkyld att han stod på vippen att boka av mig. Jag tyckte vi kunde uteservera oss istället,men Reinel bet ihopa och det blev en färdig bagge iaf:)

 Reinel har dessutom startat ett rätt rejält cover projekt,som jag fick bli en del av!Svärtade sista biten ner till handen efter middagen:)
 Spana in get holy awesome iPhone covered!

Och eftersom Reinels  iPhone är sönder och bara högtalartelefonen funkar ser det jävligt roligt ut när han sitter och mumlar i en liten bok,,som en galen pastor på LSD.
 Efter svärta av handled på mr.Reinel mötte vi upp med Ulle Hilary Samantha och Ellen och satte oss på Debaser. Underbara varma sommarkvällar!! Hilary dog ihjäl lite när hon fick syn på Reinel och det skötte sig alldeles utmärkt så att Elle och jag och Samantha kunde babbla ihjäl varandra:)
 Efter en lång låång dag drog jag mig tillbaka på hotellet och var grymmehungrig. Roomservice m räkmacka besvek INTE! Har aldrig sett en så stor räkmacka!!!!
Vilken helg. Flög hem måndag morgon,rätt ut till Polgara i Veberöd,fick lagt lite kort och sen sjutsade jag henne till Sjöbo. Då får jag reda på att vi ska ha visning dagen efter på huset,så hem vid 3 för att bara råstäda hela huset!!!
Jag var slut igårkväll,det vill jag lova!

2 kommentarer:

Paul sa...

hoppas visningen går bra.

Sis sa...

Verkar som att din otur börjar ge med sig ;)