Sidvyer, senaste månaden

lördag 26 april 2014

Bloggande? Njaeh not so much

Jag verkar inte längre ha tid för att blogga så  mycket som innan,men det kan kvitta jag bloggar när jag har något att säga hellre än bara dravel om dagens outfit.
Samlade jobb från veckan är  att Tim blev färdig med sin coverup som vi lasrat under  ett  bra slag. Egentligen skulle den byggas på med massa mer men Tim valde att bara hålla där,och det är var mans rätt;)
 Sen Fick Vera äntligen sin frihetsgudinna! Vi kommer att fortsättabygga ihopa dessa två med piff så att mammas kors smälter in med hela alltet!
 Sen kom Nova för att få sin vinst från "min goda gärning" tävlingen! Hon valde att göra katten Clintan i lite magnolia  med en regal rosett! Sjukt roligt och lång dag med massvis med babbel;)
Och titta,,jag fick VÄRLDENS största påskägg av Nova och Alex !! Jag blir lite gråtmild när jag får det,det hänger kvar från barndomen att man var lite rädd att inte få ett,och när man väl fick var det som en ren dröm!!! Ge era nära och kära påskägg nu,,det uppskattas;)

Inga kommentarer: