Sidvyer, senaste månaden

lördag 23 augusti 2014

Jugend at its best

Jag fick ett tips av Dohn-Ola att Crafoord hade ett slående jugendräcke i mässing på auktion,och undrade om jag var intresserad.
Förekommer ordet troschock i Expressen för ofta?
Svar ja. Vi lade ett bud som jag kände var lagom men hade inte större hopp om att få den för det priset,det är en stor unik detalj,helt i orginalskick,kommit från en bank i Lund,det är alltså en avskiljer som ska stå på en bankdisk:)
Vi fick det!! 
Det är hemma! Jag är exstatic! Min antika sida av huset kommer att bli belamrad med saker känner jag:) 
Här ska putsas och vändas på felvända detaljer,,den ska det bara beundras!



1 kommentar:

Pixi sa...

GRATTIS!!Vet hur mycket du gillar jugend så det kommer bli så grant hos er , glöm inte visa bara sen när den fått sin plats! ;)