Sidvyer, senaste månaden

torsdag 26 mars 2015

Jaha,,hallelulja igen då?

Jaha hallelulja igen då?
Denna gången är jag otroligt försiktig optimistisk,nästan apatisk.
Än en gång åka dit och sitta och vänta en halv dag bara för att prata med dem IGEN,även om det är viktigt så tar det en hel jobbedag  som jag så desperat behöver just nu. Flytta på alla kunderna igen och försöka klämma in dem. Försöka hinna med en hel konstrunda,plocka ner den och stuva undan HELT ,för 2 dagar efter sista dagen i påsk ligger jag på bordet.
 För  första gången på länge är jag tillbaka i normalstorlek igen,efter massvis med problem antingen från kvinnomagen eller vanliga magen,och där är en viss skillnad? Jag lovar att jag inte putar med magen i första fotot. Esmyan har verkligen hjälp  till att krympa  de flesta knutorna och det märks så på  stumheten och fyllnaden .Har lite problem med att äta pgr gallan nu,och det kan säkert hjälpa till en del ,,not all bad;)

Inga kommentarer: