Sidvyer, senaste månaden

söndag 9 augusti 2015

Håravfaller och FÖRBÄTTRING!!


Dagen har kommigt!!!!! fy fy fan vad jag har längtat efter att få skriva detta!! 
Efter att ha varit hos min ever so attenta reumatolog och fått reda på att jag har lågt Testosteron frågade jag runt och fick tipset Zink och köpte genast en burk sådant. 
Lite udda att  redan efter 2 dagar på zink kunde jag släppa lös håret och ingenting trillade av !!
Tänkte att det var ett sammanträffande men efter  att ha kört den gamla vanliga rutinen med håret uppsatt  i 2 dagar för det mesta och uppsamling efter dusch.
så,,6 juni 300+ på 2 dagar,,slutade räkna efter 300 för det var så hårt,,
9 aug 120 på 2 dagar.
Det är i sista minuten,har blivit riktigt tunnhårig bakpå huvudet och i vikarna precis som män blir när de tappar håret. Har kvar starkt hår vid luggen och tonsyren,men i övrigt är det dött och trist. 
Om en månad ska jag träffa Dr. Mats  och hoppas på lite hjälp så att detta styrs upp av sig själv.
 Tack Malin på Life,,,av hela mitt hjärta.
Håller er uppdaterade!  

Inga kommentarer: