Sidvyer, senaste månaden

fredag 16 oktober 2015

Ölglas och tattoos:)


Wihooow,den nya omgången glas har dykt upp och  det går undan med försäljningen!
Maila stina_nyman@tele2.se  för att säkra dina egna! 229:- för 2 st 449 för 4 st och 650 för 6 st:)
 Christine ville ha något på ryggen och jag fick välja vad jag ville:) Det blev enmassiv ros som jag hoppas kommer att få sällskap av lite andra rosor sen;)

Lotta kom och fortsatte på sin bondarm trots dödliga smärtor;) Denna gången gick det mycket bättre och vi hann långt på en ny höna,en gigantisk vallmo och fåret blev färdigt:)!
 En liten ros fick också plats  i veckan ,småjobb jag tycker är enormt avslappnande och roliga!  Jag har fått höra att jag troligen inte vill göra småjobb som  texter och små symboler,och jag kan säga att det stämmer INTE!! Jag vill göra de flesta jobben bara de blir fina och inte massproducerade:)

Inga kommentarer: