Sidvyer, senaste månaden

onsdag 16 mars 2016

Satan vad tiden går!

Ja jösses ,,Efter en underbar helg är det dax för arbete igen och det har hunnits med en del:)!! 
Malin från Heartbreak behövde få sin klocka på handen fixad för tredje gången(!!) och jag kunde bara förtydliga lite lite av det som satt där,resten var redan lie för ifyllt och riskerar att breddas ännu mer o man fyller på med mer svart.Malin ville också ha fingrarna och det fick h on minsann med:) Den rosa pennan sitter som berget och ser lite udda ut  på bilden ,men den försvinner;)
 Marina ville ha en stooor första tatuering och så blev det. Kvinnan har ondare än någon annan jag tatuerat på länge och ändå satt hon i 6 timmar! Det ska bli ängslgt men roligt att göra färdigt denna snart och hoppas så att hon inte har lika ont då!
 Och sen en underbart rolig sittning med lillebror Zaar och han blinkade inte ens när jag föreslog en husflugeherre med pestmask;) Älskar kunder med ett öppet sinne!°!Fortsättning följer!
 Och så fina fina Vera! Lite udda att träffa en kvinna på ca 1.80 cm som heter Vera som är supermysig,lite fräknig,spontan och allt man gillar   hos en människa ,och ovanpå det berättar hon att HON har en bästa vän som heter Stina,,och de brukar kalla varandra Patsy och Edina;) Hahahah det är för bra för att vara sant. Hon satt som en klippa genom första tatueringen och jag har aningar om att det INTE är den sista,som så många gånger förr;)
Och plötslig utan förvarning och efter en enormt lång väntan dök Ankarglasen upp! Denna gången i 2 olika storlekar,30 cl och 50 cl! Sjukt lagom till när Navigatorölen dyker upp i april:)

Och sen Helene,,fina jävla Helene,,jag kommer att sakna våra pratstunder fram tills nästa sittningar i framtiden (du slipper inte undan) .Jag fick äran att fortsätta på Jesper Hanssons ypperiga rosor på hennes arm och piffa till den med lite rosa ,mandalas och färger:) 


Och så till gnället:
Åter igen har mitt hår börjat trilla SOM FAN!!! Jag är så satans trött på att ha hår överallt,min bil ser förfan ut som en ut och invänd Chewbacka! Har enormt svårt att kamma ut det hur mycket balsam jag än använder och det är bräckligare än någonsin ända in till rötterna(där det inte är blekt)
Har pratat med min kusin på fars sida och hon har fått bekräftad akut fel på sköldkörteln undertiden hon var gravid och fick äntligen förklarat hennes problem med humör,vikt hår mm.
Min farmor har troligen haft struma i hela livet och höll tillslut på att dö av det ,43 kg ,kal på huvudet och med ett hjärta som inte orkade mer.Hon har så länge jag kan minnas gått med samma problem som jag haft hela livet,inklusive en borttagen livmoder på grund av stora blödande knutor mm.
Mina andra 2 kusiner på fars sida fick båda akut diabetes.
Som Ellen sa,,inget avelsmaterial;)
Jag hoppas på en ordentlig utredning av detta för saker blir inte bättre,,inte alls.

2 kommentarer:

Anonym sa...

6 TIMMAR! Vad gör kunden under den tiden? Har som mest suttit i tre och tyckte att det var sjukt segt ...

Stina sa...

Hahahahahah vi pratar! oftast är båda överraskade över att tiden gått så fort.Det är inte för inte som det kallas terapisittningar här;)