Sidvyer, senaste månaden

fredag 30 december 2016

Att gästa ett annat gym!

Idag gjorde vi ngt lite annorlunda! Christine köpte en Indobräda av mig och vi fick en briljant ide att vi skulle träna ihopa! Hon har pratat sig varm om sitt gym och jag var nyfiken minsann! Christine har haft brädjäveln i 2 veckor och står upp på den nu utan problem!Mycked impad är jag då jag stod och höll mig i en maskin eller annat tillhygge rätt länge,,Jennygumman  följde med och hejade på men eftersom hon bryter lite ben allt som oftast fick hon bli panelhöna idag.
 Jag var såklart lite nervös för ett nytt gym och är noga med att fråga hur det går till och vad de tycker om besök,om man ska betala ngt eller så,,men det hade Christine redan fixat och  jag frågade en gång till  för säkerhets skull,,ikke,,det bjöds minsann på det! Jag tog inte så många foton då vi dels var väldigt upptagna med att träna och jag dels inte ville fota folk som gymade;)  Blev jäkligt impade av deras underbara lilla efterträningshörna där de bjöd på jäkligt gott kaffe OCH om du inte orkar släp med dig din after workout drink så kunde man köpa det i portion där,,brilliant!!Misstänker att det  blir mycket mindre proteinpulver att trampa i inne i omklädningsrummen på detta viset.Alla ni som gymmat vet vad jag pratar om;)
 När man jämför med Breeze eller Ystad Rehab så är gymmet väldigt litet MEN inte trångt och fy FASEN vilken bra musik de spelade! Det var som att min egen spellista plus en massa nya SKITBRA låtar spelades,precis lagom volym dessutom! Vi stod i ett eget litet grupptränngsrum där man kunde spela egen musik från sin lur dessutom,och stänga dörren om den andra musiken inte duger,,ganska lyx!
 Så,,bor ni i  Höör med omnejd så tycker jag att ni ska ge Håfam Sport(hoppas jag skriver rätt namn nu) ert års förbrukning av friskvårdspengar,,Inte bara var det rent och snyggt,folk var satans trevliga och sociala med,det är en stor del av varför folk inte vågar sig till olika gym,,de fruktar oftast att folk ska titta på dem snett,,inget sånt här,det mottogs med öppen nyfikenhet och stort välkomnande,något jag uppskatar enormt,,great day!!

Inga kommentarer: