Sidvyer, senaste månaden

tisdag 2 augusti 2011

Denna jävla babylycka.

Lägger upp lite peppbilder idag,för att jag så illa behöver det.
Fick en liten spark i magen när jag kollade på facebook idag. Varenda jäkel har fått barn,inklusive dem man aldrig trodde skulle ha pgr av olika orsaker. Varenda jävel har ungar,men inte jag?
Ibland är det för jävla tungt att se allas förbannade babylycka ,och sättet de omedvetet säger till en att  DET minsann är meningen med livet. Det får mig att känna mig helt meningslös och överflödig,eftersom jag då aldrig kommer att få se meningen med livet?

6 kommentarer:

Jessica sa...

Det är deras mening med livet. Men inte allas. Du är varken meningslös eller överflödig!

Stefan sa...

Haj Svina! Du ,du är varken meningslös eller överflödig på något sätt!!! Tänk bara på hur fan jag sett ut om det inte vore för dej!!?? Kram din fede vän..

Maja sa...

Barn är räliga jävlar och Inte meningen med livet.
Om det vore meningen med livet skulle jorden inte annses överbefolkad utan de skulle vara en jävla bra grej att alla oavsett om dom borde eller inte fick yngla av sig så mycket dom ville.
Överflödig och meninglös är du då rakt inte.
De ända vi månne kan sörja är att du hade fått sjukt feta (som i coola, bra, snygga, trevliga osv inte överviktiga)avkommor.
Kom på att de sista kanske blir en anti pepp, de är inte meningen, upplever du de så vänligen bortse från den sista meningen.

Henric sa...

Tycker du är lite neggo, kan inte andra få vara glada åt sina barn (naturligtvis utan att pusha "måste" på dig)?
En del vill inte ha barn, så är det, en del får fast de inte borde, och sådana som jag tycker det är rätt givande. Därmed inte sagt att det är meningen med livet, hoppas och tror du har andra saker du värdesätter...
Dessutom finns det många barn i världen som behöver kärlek och ett tryggt hem, så om du vill kan väl ni också uppleva babylycka?!?

Stina sa...

Henrik: Jag är neg,ja. Det är nog svårt för er som har barn att förstå hur otroligt mycket plats det finns för barn,familjer och allt som har med babylycka att göra. Det är plågsamt,och man blir irriterad bara för att inte bli ledsen,då hade saker och ting släppt helt och hållet.

♡Manuellaskaos♡ sa...

Den känslan har jag med haft en gång! Är skit jobbigt, för att inte säga jävligt plågsamt när man ser denna babylycka överallt med vetandet att man aldrig kommer få uppleva det själv. Jag har varit där!

Nu vet jag inte din anledning till varför du inte vill eller kan, men för mig var det att jag inte kunde.
Inte utan hjälp ivarjefall. MEN Det finns hjälp att få, de är grymma idag.

Men visst jag förstår din känsla...det/dem finns överallt när det man helst av allt är att slippa se.

Kram på dig!