Sidvyer, senaste månaden

lördag 20 augusti 2011

Membrasin och Nattljusolja

Jag har testat Membrasin ett bra slag nu och märkte i början små förändringar ,och nu när jag har börjat springa blir jag helt svettig i ansiktet!! Ni kan inte ana vilken stor grej det är för mig,som aldrig har producerat EN enda svettdroppe i ansiktet oavsett hur varmt det än är. Jag överhettade och mådde helt enkelt bara dåligt. Nu kan jag springa i 10-20 minuter och bara njuta av känslan att porerna öppnar sig!
Jag äter samtidigt Nattljusolja mot tröttheten,och jag vet inte vilket av dessa det är som gjort att jag helt struntar i att sminka mig,det känns helt enkelt helt okej utan,som om huden har fått en ny lyster och glans i ansiktet:) Jag är glad för det lilla minsjäl!
Just när man så garanterat känner effekterna av ett naturmedel gör mig otroligt nöjd,annars går man alltid och funderar på om det är placeboeffekten eller på riktigt.

Inga kommentarer: