Sidvyer, senaste månaden

tisdag 30 augusti 2011

Inkbash 2011

Då var det över igen. Jag såg fram emot årets mässa tills veckan innan då jag insåg vilken workload jag har tagit på mig! Fick avboka stackars Sanna på lefthand för jag inte hade koll på vad jag lovat bort:/
Madde ville ha en muffins på låret,mest för att hon är en jäkel på muffins och gör dem professionellt ,paralellt med tusen andra saker verkade det som;) En underbart rolig sittning trots att vi fick skrika åt varandra för att höra vad vi sa. Musiknivån på mässorna ska av någon anledning alltid ligga mellan tinnitus och döden,,,,jag börjar bli gammal.
Sen hade vi lördagens magnumsittning,och Jessica upphör aldrig att förvåna. Från ett till 22.30 satt kvinnan,utan en enda sur min,inte ens när jag tacklade av och började oroa mig för hennes välbefinnande. Emellan detta hann hon ta en kort paus för att så galant gå upp och vinna best Colour! Duktig tös!!!
Ursäktar de dåliga bilderna men hon var öm och röd;)

På söndagen var det lite fix och piff på Katrin,fotade mest för att jag gillar armen;)

Miss Ellen får inte nog,och en vecka efter att damen bli färdig fortsatte vi med pippi och  lite ornamental. Jag ska fylla hela benet med färg på kvinnan,,mest för att få hänga i denna underbara människas närhet;)




Lite trivselbilder från Rygerfjord,hotellbåten jag bor på när jag är på mässan. Det är så jävla mysigt att bo på en båt, speciellt där denna ligger,utsikten är fantastisk. Ta med öronproppar dock,festspring i skrovet på en metallbåt är påträngande;)


Jag hittade en iPad hållare på dass(det minsta jag varit med om,MEN det funkade!!) De har gratis och BRA wifi så jag kunde kolla på spökprogram på kvällen. Allt jag begär för att bli helt tillfreds:)


På söndagen när vi lastat klart min skit upptäckte jag något ganska annorlunda utanför hotellet?,,,, En likkista som stod på trottoaren,,hur vanligt är det? Jag blev exalterad som fan men tyvärr var det bara en filminspelning på båten,,ingen riktig fransman:/

Vi sket i efterfesten och drog på Grekisk efter mässan,bara vi 6,det var så skönt. Knäppte lite mingelbilder och där ellen satt fanns nu något helt annat!!??? 
Jag försökte igen och hon var tillbaka,,,


Köpte lite bling till migsjälv (hinner aldrig med det annars!!)

Och sen var det min tur av den fantastiske Reinel! Han vann för övrigt best black&gray i helgen med något av det mest fantastiska jag sett! Neurosisarmen är något man borde se i verkligheten!




En snabb middag på Soldaten Svejk innan det var dags för bromma och hem sweet hem,med 2 jättegoa människor från italien och USA:)
En fin helg,men jag saknar min Kapten,,jag menar bo på en båt UTAN kapten?



Kom hem mitt i natten så jag såg inte vad Kapten överraskade mig med!! Han och Simme har målat hela jävla huset!!!!!:))))))
So happy,,,so happy!!



Promotade Vibram på mässan ,och det är nog stället jag fick minst reaktioner på skorna. Folk bara ,,,accepterar liksom!;)




Tackar och bugar och bockar för mig och denna helgen!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Tack själv för en toppen helg :) Är supernöjd!

Rocklisah sa...

Grattis till priset:) Grym tatuering :) du förtjänar det. Jag hoppas att ni hade trevligt på Inkbash och att du mår okey.
// Rocklisah

Fredrik sa...

Alltid en fröjd att se dig på mässan! O nån gång i framtiden ska jag hitta på ett projekt du bara inte kan säga nej till :-)