Sidvyer, senaste månaden

lördag 14 april 2012

Drive by

Idag fick jag ännu en drive by känsla. 
Så många av de människorna som rör vid ens liv påverkar en så djupt. Vissa finner man empati för,andra har man roligt med en stund, hos andra finner man en djupgående vänskap.
Jag inser att med den mängd underbara människor jag träffar om dagarna är det stor risk att jag kommer att få dela en del livsöden.
Idag var ännu en drive by,,,känslan av att passera en olycka på motorvägen som just hänt,och tänka"det var nära". Oftast fylls man av en stor känsla av tacksamhet och kärlek till livet.
Idag fylldes jag av ingenting. Idag önskade jag att jag hade förmågan att ta andras smärta och  dela ut den,så jag får ta min del av det jag rättmätigen borde kunna hjälpa till med.
Här kan jag inte hjälpa,här är jag värdelös.
All min kärlek till mina 2 vänner,ni vet vem ni är. Detta klarar ni,det skriver jag under för!





Inga kommentarer: