Sidvyer, senaste månaden

torsdag 4 september 2014

Gott och samlat!

Veckan efter Prag har varit hård.Tack gode gud för att jag var ledig lörd-måndag eftersom jag knappt kunde stå upp  pgr av en ytterst arg mansförkylning som fullkomligt däckat mig!!
4 av 6 ladies fick den,de flesta är nu friska,jag är fortfarande galet sjuk.
Tur att jag bokat upp en lätt vecka  då,,,not.
Startade lite lätt med ett frihandat polynesiskt armband på en supertrevlig Jonathan! Satt och hade kärringakör som den bäste hela sittningen,knappt levandes.


Innan Pragresan avslutade vi insida överarm på Fredrik med ett litet äpple/giftflaska:) 
 Sen fick vi avslutat de få blommorna som var kvar på detta fixkjobbet eftersom smärtan var lite för mycket förra gången:) Här har då blogger sabbat färgerna helt tyvärr:/
 Såhär såg den ut innan,inte gjord av mig.
 Sen fick jag ett uns av energi över att göra  färdigt Mads celebsession,och med det flyttade jag över till filmfigurer,,,celebs är nog färdiga nu. Detta är i princip det enda jag kan göra när allt jävlas med mig ,sålänge händerna inte är totalt manglade(vilket de har varit länge nu) kan jag åtminstone hålla en pensel och luta handen mot ett block.
Ingen bättre att starta med då än Nicholson som Jokern i Batman,,,visst Heath var bra men Jack är guttigare i mina ögon;)

Inga kommentarer: