Sidvyer, senaste månaden

söndag 7 september 2014

NYBILSDOFT!

Jag JÄVLAR i hoppet!  
Jag har inte tränat på 2 veckor,dvs det längsta hoppet jag någonsin haft  från träningen. Denna gången pgr av att jag haft feber i 2 veckor straight med en grandios mansförkylning i slutet  som fullständigt golvade mig,så träning har inte ens varit att tänka på,och dessutom har kropp och händer inte fungerat alls pgr av starten på sprutorna.
Idag tränade jag,,jag har ETT ord att beskriva det med,,,
NYBILSDOFT!!!!!!!!!!!!!
Hahahah jag stod och grinade som en idiot,flinade så jag trodde övandelen å hoed skulle trilla å!!
Jag kan göra knäböj utan att det låter som en köttkvarn i knäna! Jag kan komma upp dessutom!
Jag kan gå ner i full squat utan att skrika av smärta!!!
Jag kan stretcha,lägga mig på rygg och sträcka ut utan att gråta!!
Det är som att bo i en helt ny kropp.
Armbågarna låser sig fortfarande,men det kan vara att jag får ha det så för alltid ,de har trots allt varit så så länge jag kommer ihåg,inget jag stör mig massvispå faktiskt:)
Nu är det  bara händerna,sen är jag som en ganska kroppsligt normalmänniska igen
Kan fan inte tro det;)
Tårvätskan har sakteliga börjat komma tillbaka,så pass att jag nästan grät en skvätt av lycka på gymmet;)

1 kommentar:

Maja sa...

Så jävla underbart att få läsa!!
De är så jävla välförtjänt!