Sidvyer, senaste månaden

måndag 8 december 2014

Fan ta UGGS!!!!!

Oh my dog,,idag skulle jag behöva en stöttande gentleman vid min sida:/Vaknade till en sjö av röv,dvs svullna händer,svullna ömmande knän  ömmande fötter,köttfärsrygg,axel som ömmar,snuvig och lite "blå". Kunde inte fatta varför,jag hade tillockmed tagit ett par brufen,som tar bort ryggontet jag plötsligt har (en muskel som är inflammerad av sjugan) ,sen förstod jag. Min promenad från Kaptens firma till torget där jag parade bilen i lördags i mina Uggs har orsakat allt detta! Hahahahah när jag går i vansinniga högklackade mår höfter och knän och fötter toppen,på uggs är jag som en 90-åring!!
MEN!!
Detta är inte negativt. Idag fick jag en brutal påminnelse hur jävla bra medicinen funkar! Att mina händer aldrig mer är så svullna att jag inte kan knyta dem,att jag måste rulla ur sängen som en pensionär,att ta steg för steg saaaakta nerför trappan på morgonen för man aldrig kan lite på knäna,noll tårvätska,,ja jäklar vad bra det har blivit nu! Bakslag som dessa kommer ju,men det löser man genom att ritualbränna Uggsen!!
Har såklart plågat lite folk i veckan med,och vi startar med Tobbes arm,som har EN ynka sittning kvar,sen är den färdig.Jag kan villigt erkänna att denna ska inte ses på foto utan upplevas irl!! Får ni syn på denne goe elkillen på Sweden rock,så gräv tag i honom och tvinga honom att visa;)
 Sen fortsatte vi på thomas svalor,den förste glidflygaren behövde ju en död motståndare för att kännas komplett:)

Inga kommentarer: