Sidvyer, senaste månaden

lördag 13 december 2014

Lucia:dax att asa fram näsduken igen ja.

För det mesta  saknar jag inte alls att ha barn,då detta till 90% framställs som skitjobbigt och drygt och uppoffande på alla sätt och vis,,,men så kommer den 13:december.
Sitter och gråter som en läckande kran när jag tittar på luciamorgon,och det sticker till i hjärtat varenda gång jag ser en liten trulig lucia eller tärna på Facebook,,
Kommer troligen aldrig att få se min egen  7åring lussa för mig,,och DET skulle vara en av de få ögonblicken jag känner att jag helt missar.
Men ja,,,sånt är livet.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Om din systerson, 7 år, kommer i vit klänning och ljus i håret? Blir du glad då? 😉

Anonym sa...

Skulle du vilja skriva varför du inte kan få barm? Hur du visste det, varför och så?

Stina sa...

Jag vet inte varför jag inte kan få,jag vet det för att vi inte fått på ca 6 år nu,och jag har en massa endometrioser och myom och skit,så sannolikheten att jag kan få är väldigt liten. Ingen reder ut VARFÖR man har alla dessa hormonrelaterade sakerna,de säger bara "tyvärr" och går vidare.