Sidvyer, senaste månaden

måndag 15 augusti 2011

jamen fölsedan då!!

Jag glömde fan att recencera Stiffmeisters fölseda! Han bjöd oss alla på god mat,och när Stiffmeister bjuder  kommer man,det är bara för bra mat för att hoppa över någonsin! Fyller man dessutom 30 är det ett måste!
Finn ett fel på bilden nedan?
TC och Fede kelar,,notera storleksskillnaden på dessa 2? sinnes!!




En attans grann meny som Snygg-Felicia kanske har vatt mä och gjort?

Detta bli ett hjäkligt lamt inlägg,men bilderna är mycket för våra vänner-gänget mongo!


4 kommentarer:

Marina sa...

Bilderna talar för sej själv (som man brukar säga) ...men vad betyder det då att mina ögon lyyyser...?

Marina sa...

Aahh,jag kom pååå det :) Jag övar nog inför superhjälte temat till Halloween!!! Lasersyn ;)

TC sa...

det är mest min mage som syns på bilden me mig o Stefan... fan.. måste börja träna igen..

frugan sa...

Tavlan vändes på vår 1 åriga bröllopsdag :-) that's just the way it is.