Sidvyer, senaste månaden

torsdag 15 oktober 2020

Hårmineralanalys 4


För att få någon som helst kontroll på varför min kropp slår bakut beställde jag en hårmineral analys igen och den bekräftade mycket men överraskade också. Jag trodde på riktigt inte att jag hade så mycket koppar och magnesium trots att mina knogar blir blå i kylan (ett tecken på att  jag har just för mye koppar). Det förklarar ju varför jag mådde som ett svin av magnesiumet trots att alla symptomen tyder på magnesiumbrist. Jag har tillräckligt magnesium,jag kan bara inte godgöra mig det pgr av de vansinniga kalcium nivåerna. 
Detta är vad. jag kämpat emot konstant sen detta började och det börjar se ut som om mina bisköldkörtlar jävlas med mig.Har äntligen försökt självremittera mig till endokrin. Detta är inte hållbart på någon nivå alls. Inatt sov jag från 22.00-6.30 stenhårt,5 timmars djupsömn enligt Applewatch ,,jag är idiot trött redan och nu är klockan 9.30. Fot och händer är en ren panik,de funkar helt enkelt inte på morgonen mer. Förutom en vansinnig smärta går de helt enkelt inte att böja och då blir det svårt att göra något alls. Att ens tänka på att sminka sig gör ont. 
Detta måste redas ut NU.






 

Inga kommentarer: