Sidvyer, senaste månaden

fredag 31 december 2021

Lemmy tatueringen som hördes över hela världen.

En kväll vid ett köksbord i Sölvesborg lite vin och lite free flowing ideer resulterade i en förmiddag i Bjäresjö där jag Ed och Emma tatuerade deras minnestatueringar till Lemmy med hans aska i färgen.En passande tribut tyckte jag när jag kastade fram ide´n att man faktiskt kan mixa askan i tattoofärgen. 
De hade såklart frågat Motörheads management om det var ok och de tyckte bara det var roligt,Ed filmade och redigerade ihopa det ,,sen glömde jag faktiskt av det lite. Den 27:e december var det hans dödsdag för 7 år sedan och tydligen hade management sparat detta för rätt tillfälle.Jag är lite överväldigad och jättetacksam över det otroliga media pådraget det blev om detta! hahaha inte för att jag någonsin trodde att jag skulle vara med i Loudwire men här är det alltså,,och Rolling Stone,och the Daily Mail,,och OTALIGA andra nyhets sidor över hela världen!! Tack Ed och Emma,managment och Lemmy såklart <3















The Daily Mail UK


blabbermouth


 nme








 

Inga kommentarer: