Sidvyer, senaste månaden

lördag 1 januari 2011

Fatman och pygmeerna på Nyår

Vårt nyår blev hos Camilla och Jacob,helt jäkla fint;) Det var dukat varmt och mysig dnär vi kom och utan några uppstyltade åthävor eller snapsvisor  åt vi knyde. Det skulle kunna vara det bästa"julbordet" jag kommer attt vara på. Biff bourgignon som Stiffler lagat(killen är en gud på matlagning)som golvade en,lax,pastasallad,pajer,bröd,köttbullar och sås,,,underbart!!

Dukningen var jättefin:)

Kapten var så otroligt skön att han var nykter!! Många hattar av för honom!!!!

Stefan och Pålie( den otroligt svårfångade varelsen till höger;)) hade Melwin och Hugo med...

frugan blev lite ritad på av mig:),,,

Stiffler ombads att visa draken till Therese  förskräckelse;)

efter maten fick vi marängswiss,och efter DET fick vi kladdkaka äpplekaka,mjuk pepparkaka och knäck kaka;) MÖED EFTERRÄTT!!!!

Jag pallade hela kvällen med korsett! Fatta hur mätt jag var där,och hur omätt jag var när jag kom hem och tog av den!!

Melle bjöd på bästa FatMan imitationen,,,

och Stefan ville visa hur alla hur uppklädd han var! Av 81 foton är 70 på honom i vit skjorta,hur jävla vidvinkel jag än försökte gå!!

Min bordsdam var  frugan:) Always a pleasure!

och årets raketupplevelse var kort,,det var som vanligt dimmigt och kallt som en djäful ute så jag glodde från fönstret efter 5 min;)

Gott nytt på er alla ,jag hoppas 2011 blir ett bättre friskare starkare år för alla!!!!

Inga kommentarer: