Sidvyer, senaste månaden

torsdag 13 januari 2011

Tänk att fruktsallad kan vara så effektivt!?

En dag tog jag bara tag i det. Jag slutade hetsäta pepparkakor och chips och bytte det mot vaniljprotein och  fruktsallad.

www.breezefitnessbutik.se/butik/kategori/Proteinpulver hittar ni double pros proteiner,och det jag tar som efterrätt heter Vanilla Dreams. För er som gillar Chocklad bättre är det Double Chocklate som gäller. Blandar du dessa med lite mjölk blir de tjocka och krämiga som chokladpudding eller vaniljsås.  De är alltså inte som vanliga proteinpulver,utan mer matiga,mindre äckliga;)

Jag tar lite mjölk och lite lättkesälla så blir det sjukt gott,sen enkel fruktsallad till det:)

Man blir så mätt och så nöjd att tanken på godis får en att spy.

Nu har jag hållit på i 3 veckor och halkat ner till 62 kg,(bygger dock muskler så tung är jag).

En dröm hade varit att komma ner på 59,9;)hahahah bara för att se femman där igen;) men nä det är ingen vansinneshets,ingen satsning,för när jag väl varit där så finns ju bara misslyckande efter det(i en anorektikers huvud är varje gram upp efter lägsta vikt ett sjukt misslyckande)

Det är dock jätteroligt att få leka lite med kroppen och kanske inte bli en sjukt sunkig 35åring?

Närfan hann jag bli 35!!??

Inga kommentarer: