Sidvyer, senaste månaden

onsdag 5 januari 2011

Min tur att bli skadad nu då!

Jag ocjh köbepattarna åkte upp till storstan för att fortsätta på min arm  trots en wicked förkylning med massor av näseblod(som även fortsatte under hela jävla "helgen"). Jag var inte i form och till råga på allt vaknade jag med knogarna bultande som fan,,mer oväder på väg alltså. Packade mig dock upp och som vanligt var det svintrevligt, även om det gjorde brutalont 2 dagar i rad!!! Plö.

Men,titta så duktig Mr.Reinel är!!!!!

Vi avslutade som vanligt det hela på Grekiskan med grillmix och litta vin,,det hjälper alltid!

Måste säga ett hurra och tack som fan till Tegadermplasten som vi flitigt använder. Inte en fläck i hotellsängen och jag kunde fritt(någorlunda iaf) röra mig runt med väskor o vinterkläder o skit trots att jag var mer än lovligt mörbultad! Tar av den idag och sen är tattoon nästan läkt fantamig!:!!

Inga kommentarer: