Sidvyer, senaste månaden

fredag 18 mars 2011

En morgon som alla andra minus träning.

Gör min del spelar det ingen roll hur  grått och trist det är ute,när man vaknar med en ånhär varm mjuk kurrande väldoftande  sak på armen,,,då är världen bara vacker,,,och tänk det får jag göra varje morgon:)
Att vara tacksam för det lilla!!
Inte ens det faktum att jag sköljde hela insidan på mitt Anus(atos för nybörjarna) med kaffe kunde sabba min morgon. Nu ÄR Anuset brunt på insidan OCH luktar röv!!
Igår var jag så sjuk att jag hade svårt att stå på benen,än mindre jobba eller bli jobbad på så det var rätt hem,rätt ner i sängen. Efter en timmes sömn mådde jag SÄMRE och i ren desperation bakade jag en omgång kanelbullar till för att slippa känna efter. De är obehagligt goda. Hemligheten är SJUKT mycket extrasaltat bregott socker vaniljsocker och kanel i + salt! lite lite salt som balanserar upp allt det söta,sen är man home free,,,,tror kapten feta i sig 8? Jag kom inte långt efter med 5 st,,,Träningsdiet,min röv,jag är sjuk,då behöver man energi!!;)

Inga kommentarer: