Sidvyer, senaste månaden

onsdag 2 mars 2011

Lyckliga färger på barnbenet:)

Upptäckte att jag inte lyckats ta bra bilder på Åsas Arm idag,men here goes oavsett!

Sen fortsatte vi på barnbenet,där vi bestämde oss för att vara lite knarkade och hitta på lite skoj med svampar och hjärtan och raketel ( nu heter dem så Malin!)
Eller vågar man skriva så?
Anordnaren av Tattoo Meltdown i trollhättan,sveriges trevligaste mässa,skrev idag att en insändare skickats till den lokala tidningen  där denna mässan kallats en knarkarmässa. Jag blev så besviken.
Jag har aldrig knarkat i hela mitt liv,och kommer aldrig att knarka,,,vill inte bli dragen över en kant med "knarkare" bara för jag har tatueringar  eller jobbar med detta?? Vad fan har det med knark att göra???
Hoppas denna trollhättan-människa läser detta och tar sig en funderare över vad som är rätt att skriva om innan man ens gått till mässan och kollat efter själva.

5 kommentarer:

Åsa Bauhn sa...

Underbara färger, älskar barnbenet och min fågel och annat du gjort :)

Stor kram
Åsa

Anonym sa...

Raketel..... *smakar på ordet* det smakar lent fylligt och aningen stingsligt! ;)
//SIS

Jessica Jejja sa...

Så snyggt! Stina du levererar hela tiden! Så fint!

Anonym sa...

kanonfärger :)

jo men klart alla som tatuerar och tatueras knarkar. -allt som oftast god konst. sen finns de stackarna som drabbas av dålig konst, det är väl det mest tragiska i tatueringsknarkandet. dåligt med bieffekter i övrigt ,)

Rebecka sa...

Helt underbara färger, man blir lycklig av att titta på både benet och armen!