Sidvyer, senaste månaden

lördag 5 mars 2011

Kaffe mitt gift,min kärlek.

I morse vaknade jag till 2 fel,,ingen ström,,,inget kaffe!! Blev helt ställd och lite lätt orolig. Jag tränar på en kopp kaffe,och har nog aldrig funderat på hur stor skillnad den koppen gör. Jag bestämde mig för att jaga upp en kopp på någon mack i Ystad ,,,endast för upptäcka ,att hitta en kopp kaffe i Ystad 7.00 en lördag morgon är smått omöjligt!!!! Ingen ville prata med mig i McDriven,ingen på Q8 ingen på Statoil,ingen på Preem,,,Jag var tillslut rasande,,,ett tillstånd jag mycket sällan befinner mig i!!??
Fick träna på Kreatin alone och det gick väl,men trögt och inte alls med samma studs som vanligt!? Då undrar man ju vad man tränar på egentligen? Energi eller Koffein?
I alla fall ,jag fick mig ett gott skratt på vägen in där jag fick syn på en flock Kanadagäss som ryttlade  i grupp. Skrek åt dem att de bättre kunde landa och gå,det hade funkat bättre i denna stormen.

3 kommentarer:

katt fnatt sa...

Fråga: Tar du någonsin sovmorgon?

Anonym sa...

Nä,,,inte egentligen,det blir så när man är gammal;)

Anonym sa...

Två fel, ingen ström och inget kaffe!? Jag som trodde du vaknade till dom två felen Andersson och Wiking ;)
(denna kommenter hade nog fått mer effekt på fb)
/sis