Sidvyer, senaste månaden

onsdag 2 november 2011

GodZilla och småplock!

Mmm,jag slappar lite med att blogga känns det som? Just nu är jag så slut efter en arbetsdag att jag inte riktigt orkar med något utöver att rita till nästa dag.
Min högerhand har svullnat upp och gör tramsigt ont,och det blir värre för var dag,nu mera inkluderat svank och resten av ryggen igen. Antar att vintern är i antågande! Har iallafall varit fri från skiten sen siste Augusti,en lång underbar respit:)
Igår var det Elins tur att få en ros,och mer piff tillkommer,det gjorde bara lite för ont för denna gången;)

Idag var det Spindelmannens tur att fortsätta på bröstet,en helt underbar idé som Micke själv kom med,och jag lyder!

Jag fick dessutom DEN finaste presenten ever idag! Har en gång ägt en Godzilladocka som jag hade många långa lekstunder m ed. Jo man kan leka när man är 20+ också. Kameran älskar Godzilla! Tror jag ska börja med dagens Godzilla.


 
Hahahahahahahahahahahahahahahaha underbar!!!!Ett ansikte endast en mamma kan älska!
Tack Micke!

Inga kommentarer: