Sidvyer, senaste månaden

fredag 4 november 2011

Tockalår anyone?

Tänk vad tiden går,och hur saker tenderar att återkomma på de mest underhållande sätten?Idag fick jag den stora äran att tatuera Jakob Wiman,son till Nicke på Black Magic tattoo. Nicke träffade jag i mina tidiga dagar när jag gick lärling,då Jakob måste vait 11 år gammal;) Idag är han 21 och en ytterst lugn,vettig och intelligent kille. Jag fick göra VAD jag ville på honom sålänge det var min stil och lite juged Inspirerat. Jag har bara suttit och flinat med hela ansiktet när jag fick rita detta. Mycket mycket mer tillkommer,men på ett skitlångt underben är detta nog för en dag!
God loves Vasocain! 

2 kommentarer:

Mary sa...

Såklart jag är helt kär, Stina! :D

Alltså seriöst. Dom senaste dagarna har varit galna. ALLA kommenterar min tatuering. Folk på stan, folk på bion, servitrisen på thai-stället ... haha, crazy! Förstår du hur grym du är? Hihi!

Kramis!

Stina sa...

Hahahaha men man kan inte låta bli att titta på den,,jag kollars jälv på den!!hahahaha