Sidvyer, senaste månaden

måndag 28 november 2011

reklamfittejävlar!!!!

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!!
Alla dessa värdelösa reklamer för smink och anti ageing krämer och mascara  som allihopa har en sak gemensamt,,det är OMÖJLIGT att tro på dem!!!
För den första anti age reklamen är det en 20:åring som smörjer på sig skiten,,,20 ÅR!!!!! Vem fan behöver antirynk kräm då?
Nästa är en anti rynk kräm för mogna kvinnor som Jane Fonda,,ok Jane Fonda ser fräsch ut men det är INTE tack vare någon jävla kräm,det är ganska troligt för att hon opererat sig så bra. Och när de visar resultatet fé´fter 3 veckors användning(eller nåt) så är bilden på hennes ansikte så retuscherat att man ser suddigheten,,,,tror de att man är nån slags idiot?
Sen kommer de förbannade mascara reklamerna,,,,den som INTE ser att bruden har lösfransar på sig ska radas upp på torget och få kompanismisk!!!! Och jag kommer aldrig att sluta förundras över hur de lockar med lääängre borst på en läääängre borste,,,som inte alls gör dina fransar längre,men jag ger mig fan på att  det är samma effekt som "vitt,vitt,kor dricker mjölk"
Så,,,andas ut,,,

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig till 100%! Och varje gång tänker jag "kan man anmäla dem för falsk marknadsförning eller vilseledande reklam?".
Har dock inte världens koll på det där, och om det var möjligt borde någon redan ha gjort det. Så de får väl fortsätta med sina uppenbara fusk...