Sidvyer, senaste månaden

lördag 30 mars 2013

Lilla Sannas nacke,lösningen på Coverup tävlingen

Dagen D var här och efter alla stora ord om crappy tattoos var det faktiskt lite nervöst att  tatuera Sanna,men det visar sig att hon är en riktigt mjuk fin människa som bara haft universums värsta otur i mycket!! Det gick inte helt smärtfritt,men det gick och ja,,,det KUNDE inte bli värre än orginalet!
Här kommer Sannas berättelse igen och det ÄNTLIGEN färdiga resultatet!
Hej!
Mitt namn är Sanna Nilsson och jag hade som plan att få kattögon, tatueraren fick bilden jag skrivit ut på "Före" bilden och själva skissen såg ut som de kattögonen längst ner till höger.
Skitbra tänkte jag, pröjsade mina 600 kronor och satte mig i tatuerarstolen. Tatueraren jobbade just då på dåvarande XXXXXXXXXXX i XXXXXX


Jag var 19 år när jag skulle göra denna tatuering. Hade en jättebra grund ide, att det alltid verkar spegla sig enorm visdom och erfarenhet i katters ögon. Jag har varit med om alldeles för mycket för min ålder (21) och
jag ville lägga det bakom mig på något sett med denna tatuering. Jag var riktigt pepp på det, hade tagit modet till mig efter att jag återfunnit min styrka efter ett 1,7 års förtärande förhållande. 
Han började iaf tatuera och det kändes väl rätt obehagligt. Han var trevlig och jag hade sett en hel del bra jobb från honom. Det jag inte visste var att han ALDRIG tog bild på sina dåliga jobb..
Efter ca 2 timmar var han klar, men han smörjde in den direkt efter att han var klar, och solen lyste in rätt så kraftigt i studion, så när han höll upp en spegel kunde jag knappt se någonting för att det glänste så otroligt
mycket av krämen. Men min syster sa att den såg bra ut, och jag litar ju på min syster!
Dagen efter tog jag av plasten och det var nästan så jag svimmade. Mamma var den första som såg den och hon häpnade, blev jättearg och sa att det där var ju inte alls vad du ville ha! Så fick jag själv se och jag började
seriöst storgråta. Att något så enkelt som ett par kattögon kunde bli så demonaktiga och konstiga. Och alla de där svarta strecken runt om? Vad tusan var iden med det där?! Det var fruktansvärt. Som tur vad hade jag dreads så
jag kunde ju ha dom nedsläppta.. Jag ringde upp studion och sa att jag var extremt missnöjd och krävde att han fixade den. Den fick läka i några veckor och sen fick jag komma tillbaka. Den gången följde min mamma istället
med mig. Vi visade ännu en gång bilder på kattögon och sa att du, det DÄR är kattögon, inte de där demonögonen du gjort. Och jo det sa han att det höll han med om. 
Han började och vi väntade. När han var klar tittade mamma på tatueringen och sa att nej men nu får det väl fan räcka, ska det vara så svårt att göra en tatuering rätt? Jag fick se den och blev ännu en gång jätteledsen. Visst den
såg väl "bättre" ut, men den var ju fortfarande inte alls vad jag bett om. Ena ögat var större än det andra, ena pupillen satt högre upp och de där konstiga plupparna av svarta streck satt kvar och det såg bara ut som två fågelhuvud typ. 
Men tatueraren, han blev riktigt arg. Man riktigt såg på hans linne att hjärtat bultade jättehårt, han hade spända käkar och mordiska ögon och han såg ut som om han riktigt hindrade sig själv från att kasta tatueringsverktyget på oss.
Det var riktigt obehagligt. Jag skrek på honom och undrade hur fan kunde det vara så jäkla svårt att fixa ett par jäkla ögon. Mellan sammanbitna käkar fräste han att han hade aldrig gjort ögon förut. Ja men säg det då! Sa jag. De andra i
studion stod bakom honom och såg lika arga ut. Jag krävde att få pengarna tillbaka men alla bara skrek att nu fick jag för fan skärpa mig, han hade fixat min tatuering och var jag inte nöjd var det bara att gå. 
Jag sa att jag ska se till så att ingen kommer hit, de sa argt "JA GÖR DET, VI KLARAR OSS". Sen drog jag med mamma ut. 
Denna tatuerare förföljde mig faktiskt från tåget en gång en kväll, jag fick springa för att komma ifrån honom. Sjukt obehaglig människa som förstört min nacke för livet känns det som. Jag får ångest så fort jag ser den och såfort jag vet 
att någon ser den, eller när någon säger något om den. 
Efter killens försök att fixa dem,,,


Och vårt fix:) 



7 kommentarer:

. L i n n e a sa...

Så himla bra!

Dahn-Ola sa...

Det blev verkligen riktigt snyggt!
Grattis Sanna!

Sanna sa...

Älskar den, tack!!

Paul sa...

jättebra!

Suzan sa...

Blev fantastisk bra!!

Anonym sa...

Oj va fint det blev :)

Marita sa...

Så fin den blev - vilken lycka det måste vara :)