Sidvyer, senaste månaden

fredag 8 mars 2013

Shitty tattoos,en följetång helt enkelt

Idag hade jag tänkt och lära er lite om urceller sjukdomar och annat piffigt man kan tatuera. Ja jag vet att det ser ut som en pårökt barbapappa men,det är infact en amöba med fluga,för att göra biologi lite mer spännande. Ett annat lite bra tips är ju att tatuera in bruksanvisningen för plåster."inspektera det bandagerade området noga,dag som natt."
 Jag förstår att man vill tatuera sig i fängelset för att verka lite mer bad ass,men är man som killen här 1,54 lång ca,fortfarande har kvar sina mjölktänder OCH har optat för att tatuera in 2 bögdelfintribaler ovanför ögonbrynen,ja då är jag lite rädd att man just jinxat sina chanser att förbli rövoskuld:/
 Jag kan inte riktigt berätta för er vad detta är,om det är den molekylära sammansättningen av crofab,ett diagram av en komage (defekt) eller bara en såpbubbla med huggtänder på en dålig dag. Jag tar emot förslag här faktiskt.
 Där är något med människoögon på djur som gör mig väldigt obekväm! Det och en perfekt emalj på vargapans tänder,,jag menar,vilken vargapa har idag råd med dental? Right? Han är garanterat kriminell.
 Denna tattoon är ju inte ens dåligt gjord,men seriöst,,hur bra kan the human centipede ha varit?? Jag har inte sett den,och jag kommer inte att se den,men jag antar att den var en boxofficehit i de områdena där boendet har hjul och många är närbesläktade.
 Här förstår ni ,här har du livets mening. Det var nämligen meningen att spirokiter skulle följa med på Columbus från Amerikat,till europa,smitta alla syndare med syfilis och sen visa att gud inte egentligen är den kristna guden utan det egyptierna trodde på är nog mycket coolare,,eller vänta,,nej får de äta kött? Fan,, Skit samma,,pestviruset eller syfilisbakterien har iaf spelat en betydande roll i hennes nya liv!(En demonstration hur det går om man rökar på för mycket alltså)
 Anledningen till att jag inte gärna gör fantasydrakar har du HÄR!
Det finns en del som stör mig med denna men jag vill ändå börja med dens fint formade bröstmuskler. Jobbat länge på dem? Med tanke på vingarnas storlek borde de vara större än ägarens pattar! Sen tar vi sporrarna på bakbenen som kommer ihopa precis så olägligt att de mer ser ut som ett par pungkulor utan kön! Ska man ,så go all in och ta med kuken,den stackaren bör ju få en könstillhörighet iaf? Det faktum att den ser är placerad som en strandad salamander   och att huvudets storlek gör den lika intelligent som en struts hinner vi inte gå in på,ägaren ska gå och äta bröd.
Igen!! Människoögon igen! Grisnäsa på en plattfisk ÄR nytt,för vad jag vet så har inte fiskar näsborrar. Gud förbjude,för det betyder att denna är landlevande och träffar jag på den skiter jag ihäl mig!! Han ser ut som en blandning av skavlan och en skitsur Humle och Dumle beroende på vilket håll du tittar.
 En gott och blandat och en Harry Boy tack!
 Visst ,jag gillar filmerna med,men detta är väl att ta i?  Dumbledore on fire eller bara Hans Sheike med en pekpinne? Pedofilistiskt non the less!
 Riktiga män har en trajbal som sticker upp  vid t-shirthalsen,det vet väl alla. Inte alla har skuggan av densammas jävla mamma ???(i brist på något annat att jämföra med!!)??Fett.
 Tror ni att killen tjuvkikat på sitt armstöd när han gjorde flejmsen  på detta ,,,detta,,,ja vadfan ÄR det? Kuken ser jag,men hur kommer mussepigg öronen in i samma motiv? Det kan vara ett påbygge,,,mmm så måste det vara. Jag svär att vid sista sittningen kommer allt att klarna upp och bli en helt magisk sleeve.

Inga kommentarer: