Sidvyer, senaste månaden

lördag 7 november 2020

Hälsostatus

 Kämpigt nu,,

salsuget och törsten har lagt sig  ,bara ett litet mummel i bakgrunden. Noterade att det gick ganska bra fram tills jag åt på morgonen och mest om jag drog i mig en banan,,skippar jag bananen slipper jag den skiten. Logiskt? Nä. bananer är en stor källa till kalium och kalium är en stor grej när det gäller vätske och salt balansen i kroppen. Varför bryr sig kroppen om det just nu?


Lederna har börjat jävlas rejält och psoriasis är på väg tillbaka i full tilt. Håret trillar som höstlöv.

Jag sover som en galning fortfarande(snittar 4-5 timmar djupsömn var natt,7-9 timmar sömn totalt) och är sömnig hela dagen. Kämpar för att hålla mig vaken till 21.00,,klarar man det är man iaf normal,,,

Knutan i magen flyttar på sig mer än om den skulle sitta på njuren så tarmarna är väl nästa logiska ställe den sitter på/i. 

Happy days.

Inga kommentarer: