Sidvyer, senaste månaden

onsdag 25 november 2020

Hälsostatus

Så var vi här igen ,,

Efter senaste teorin har jag kört på med försiktiga 25ug D-vitamin om dagen och saaaakta sakta försvinner törsten och saltsuget. I helgen hade vi en liten tvådagars fylla med shopping och hotellvistelse och DET funkar inte riktigt! Jag blir inte bakfull men törsten och saltsuget kickar igång så så illa att det är tramsigt. Note to self..inget vätskedrivande på ett bra tag,det är svårt nog att rehydrera mig som det är- Det hjälper knappt med resorb alls,pinkar seriöst bara ut det. 

Jag kör vidare på detta och  försöker att andas och vara lugn,,det går lättare när man ser att det man gör har någon effekt:) 

Håret? inbillar mig att det trillar liiiite lite mindre iaf,och det är faktiskt det minsta jag är orolig för denna gången:) Kuntan i magen är med all säkerhet en förhådnad bit tarm men det ska kollas upp så det återkommer jag med :) 


Inga kommentarer: