Sidvyer, senaste månaden

tisdag 2 februari 2021

Hälsostatus.

Så kom äntligen dagen då jag kunde få skiktröntgat magen för att se vad det är som sitter och gör mig illa där inne. Förhoppningsvis är det inget farligt,,förhoppningsvis förklarar det en del av de andra besvären som pågår nu. Var inne hos Haga läkargrupp för ytterligare ett samtal och  alla de provsvaren jag lyckats få  om än beklämmande få. Dr.Erland kollade på dem och suckade, berättade för mig att jag antagligen inte kommer att kunna få hjälp av honom men att han kommer att ta alla prover som saknas. Nu ska jag pinka i en dunk i ett dygn och  lämna in ,ta prover imorgon bitti ,sen får vi se.
Tog inte några Brufen igår för att låta proverna vara så korrekta som möjligt och HERREJÄVLAR vad jag har ont!!!!!!!!!!!!!!!! Vänster hand ,höger axel, höger knä och hört, nedre del ryggrad! Hahahah man får ju ge Brufen the power of allt som är bra!  En dag till  iutan brufen,sen går jag på den skiten igen för att kunna fungera!
Till råga på allt detta har vi en Käser som är så i löp att hon vrålat HELA natten,,,happy days.



 

Inga kommentarer: