Sidvyer, senaste månaden

tisdag 16 februari 2021

Hälsostatus.

i fem dagar fick jag vara utan salt törsten och tröttheten. sen slog det till igen med galen styrka,,detta MED D-vitamin,calcium och antiinflammatoriska. Jag börjar på riktigt tappa hoppet.  

Med saltsuget kommer ont i ryggen,tröttheten från helvetet och ett konstant sug efter något,inte nödvändligtvis salt utan en kombo-sött och salt.

Äter man något kommer en respons på det,ofrånkomligen,men det kan g å på båda hållen! ät en banan-saltsuget försvinner.Ät risgrynsgröt,,,full swing. Det låter ju lätt tänker. ni då,,ät bananer. Ja jo men nästa dag är det tvärtom.

Hela detta problemet hade  varit mye lättare om man inte oroat sig för att gå upp vansinniga mängder i vikt,en ganska ofrånkomlig effekt av att behöva äta chips och glass för att bli av med den ständigt närvarande salt törsten. 

Fyra dagar av bliss,,jag trodde det var D-vitaminen,,jag hade fel IGEN. 

Jävla gnyende på mig ja,det är därför dessa inläggen heter Hälsostatus,så att de som inte vill veta slipper läsa dem. 

Inga kommentarer: