Sidvyer, senaste månaden

onsdag 17 februari 2021

Hälsostatus.

 Vad fan ska jag säga.Igår tappade jag orken helt. Ringde in för att höra vad som hände med mina provsvar jag lämnade in den 3/2 ,,får till svar av sekreteraren att när dygnsurinet du lämnade in har inte fått några svar för det måste du lämna in själv. Jag tröttnade så in i helvete. En telefontid bokades med läkaren och när jag fick prata med honom var alla njurvärden och binjurevärden jättebra me hela hormonpanelen jag tagit (14 rör blod ) har inte gått igenom,han hade bara fått felsvar av  labbet. Så då kontaktar man inte mig utan bara skiter i det och låter det bero,för detta gör jag bara för skojs skull,jag har det inte egentligen jobbigt alls.


Frågade på svaren jag hade fått igenom iaf och det nämndes i förbifarten att mitt b-12 låg på gränsvärdet. 

Bölade ner mig i 3 minuter ,skuttade in i bilen och åkte ner till apoteket för att få tag på b-12- Nu ser vi. 

Inga kommentarer: