Sidvyer, senaste månaden

måndag 3 oktober 2011

Laser på Eyescream!

Kan knappt själv tro det men nu har jag  fått utbildningen på min nya laser i studion OCH lasrat 2 personer!! Med tanke på att jag själv är svinrädd för laser och har den yttersta respekten för dessa maskinerna så gick det långt över förväntan!
Jag har lärt mig jättemycket  om varför den funkar och hur man optimerar en  behandling.
JAg tackar MArina så otroligt mycket för att hon vågade ställa upp utan ett enda pip!!
So ladies and gentlemen,då erbjuder Eyescreamtattoo Laserblekning av tatueringar:)

3 kommentarer:

Marina sa...

Det är jag som tackar ;) Jag är en utmärkt försökskanin!

Anonym sa...

Vad kostar det då ca att lasera bort en tex handledstatoo?

Stina sa...

Anonym:omöjligt att säga innan jag vet hur stor den är hur den är körd osv. Maila på hemsidan om du undrar ngt mer:)