Sidvyer, senaste månaden

onsdag 4 september 2013

Svensk nostalgi

Nostalgiarmen fortsätter och nu är vi runt på underarmen,nu är det bara överarmen kvar;) Porträttet är av Michaelas pappa som gosse,ett helt underbart fejdat litet foto som alltid får mig att le.Både jag och Michaela tyckte att hans leende  blev ännu bredare så fort han fick sällskap av svenska landskapet på armen. Vi bara måste fortsätta;)

Fick en kommentar igår på eyescreams facebook där någon inte trodde jag gjorde barnporträtt? Är detta ngt som ni också uppfattat? Jag skriver inte barnens namn,och jag tar mig inte an alla jobb som kommer in och därmed inte alla porträtt heller,men det är inte så att jag inte gör det.

3 kommentarer:

Marita sa...

Fantastikt vacker.........

Anonym sa...

Vad jag hoppas att jag någon gång får möjlighet att bära en tatuering skapad av dig! Du är så duktig. Längesen jag tatuerade mig nu men varje gång jag går in på din blogg så bara läängtar jag tills de e dags igen.
/Linda

Anonym sa...

Åh, vad fin! :)