Sidvyer, senaste månaden

fredag 3 juli 2020

Hälsostatus

som jag skrivet tidigare har jag dragit ner ordentligt på levaxinet och är nu nere på 35 microgram,däremot mött upp litre lite med lio så jag kanske tar 22-23 mg lio. Det går jävligt bra MEN nu har leder mm börjat jävlas igen,så illa att jag faktiskt varit illa däran med gången igen. Det är specifikt 2 senor som inte vill vara med alls. 
Jag funderade på om Zink kan vara den felande länken. Har inte tagit det på väldigt länge då jag tillskrev det mitt ont i levern,vilket jag nu vet var Levaxinet. Startade på en blygsam dos Zink och herrejösses !! hahahaha har saltat som en idiot på allt då jag inte kan känna saltsmak OCH krejvar det rätt rejält,,efter 2 dagar zink kunde jag inte längre äta mina älskade popcorn inte ens osaltade,,de var ju FÖRFÄRLIGA! dessa har jag saltat tre extra gånger på innan OCH rensat skålbotten efter saltet. Zink fungerar ;) 
Håret? Tappar 10 strån om dagen nu,så som jag känner igen att det var förr.
Jag låter kroppen stabilisera sig från allt kalcium och koppar jag samlat på mig pgr av den för höga dosen Levaxin,sen ser jag om lederna fortfarande jävlas med mig,så tar vi hand om det då.

Inga kommentarer: