Sidvyer, senaste månaden

lördag 26 december 2020

Hälsostatus Jul 2020

 För att klara av att åka de 55+ milen upp till mamma i jul tog jag en ipren. Ont i ryggen av knutan,kissa var 30:de minut ,saltsuget från själva helvetet och nu på sistone snabba tryckfall som gör att jag har lite svårt att hålla mig vid medvetande,,dum kombo med bilkörning. 

Efter en timme i bilen blv jag lite paff att jag inte kände det kraftiga saltsuget jag gjort nu sen november,, det var hanterbart. Törsten likaså,,det var ingen fara alls.Vi stannade EN gång på vägen upp och kissade,,inga problem alls. Vad fan händer? 

Tog ipren som kaffegodis hela julen för att kunna vara med på allt och tänka sig att det gick över förväntan plus plus!  

Konklusion: binjurarna är tydligen ganska utmattade och har startat ett autoimmunt respons(för länge sedan) och när jag då sänkte min levaxin fick den full fräs och angriper lite olika saker i kroppen.troligen är binjurarna angripna då det är dem som orsakar saltsuget,eller möjligen njurarna. 

Idag går jag på brufen retard och ska fortsätta göra så för att se om urinen slutar se ut som en snöstorm. 

To be continued.

Inga kommentarer: