Sidvyer, senaste månaden

söndag 30 juni 2024

inflyttningsfest med rage yoga och kakeloner!

Jo men det började jävligt vettigt! Min hamster höll en liten inflyttningsfest och jag tyckte vi skulle starta dagen nyktert ( ja jag vet,obehagligt) med ett ordentligt rage yoga pass  och vi samlades kl 14 för en tidig start ,inväntandes två spelare.
 Jag försökte under tiden chocka igång Sonos högtalaren och med ett bilbatteri  och en högaffel kom den tillsist igång. Ska man ha rage yoga funkar det ikke med låg fjollmusik,dödsmetall ska spelas på full patte.

 Tillslut satte vi igång utan två spelare och fick ett underbart väder till på köpet. Med genomgång och det riktiga passet tar detta lite runt om en timme att ta sig genom. Många grymtningar och stön kunde höras i Varmlösa denna eftermiddagen!
 So




m extra viktig instruktion ber jag alla deltagare att extra kolla att de har tights med HELT SKREV!!! eran yogaledare vill INTE se  syner man aldrig kan släppa. Vi må vara vänner men vissa saker har man helt enkelt en gynekolog till,inget mer.









Hanna som smällt ett knä hade fått strikta instruktioner att vid en viss låt öppna bubblet och förbereda för mina krigare och den uppgiften skötte hon som en drottning!!!



Efter det var det lite som att  en tom mage och den flera timmar långa suktande  efter bubbel slog på och det gick från 100% på ett par minuter till mayhem!

 Jag kände som vanligt att rage utan Indianer är ingen yoga och tog med mina 5 skrudar och tänka sig,,de fick bekänna färg denna kvällen! 





Som extra bonus på kakan var att Emmalajnen var hemma och joinade!!! 










 Det är intressant att 10 flasker bubbel på nolltid kan förvandla 6 stolta indianer till lite  körsbärsfulla kalkoner men som ni ser går det ganska snabbt!!
Vi hade denna kvällen även en körledare och för första gången ever sjöng vi rövenkören i perfect pitch!!! Det var vackert och lite ovant.

Tack älskade hamster för att du släppte in oss i ditt hem,jag skäms fortfarande för hur jag tilltalade din router men det var för en bra sak! Tack för grymma tacos och  mina die hard Yogis för att ni alltid tar vad jag än slänger er väg och gör det all in,,det krävs dedikering och en mindre hjärnskada! 
Nästa uppdrag är de förbannade t-rex kostymerna och ännu ett yogapass uppföljt med hungerstrejk utanför mensas huvudkontor!






 

Inga kommentarer: